Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Снятинського районного суду Івано-Франківської області
За 2013 року
№ |
|
1 півріччя |
2 півріччя |
1. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
291 |
330 |
1 |
1 |
||
2. |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
1227 |
3154 |
3. |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
1183 |
3158 |
4. |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
250 |
233 |
4 |
3 |
||
5. |
Кількість скасованих судових рішень |
35 |
62 |
6. |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч. визнаних обгрунтованими |
0 |
0 |
0 |
0 |
||
7. |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках) *за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативи Ради суддів України 15.08.2012 р. по конкретному суду |
В опитувані взяли участь 47 респондентів, які оцінили якість роботи суду у 3,24 б. Загальний показник доступності суду склав 3,35 б., загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 4,01 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 3,92 б. Дотримання термінів судового розгляду – оцінено відвідувачами у 3,64 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,63 б., суддів у 3,50 б. 50% відвідувачів суду зазначають, що отримали текст рішення по справі, 40% зазначають, що отримали його вчасно. 34,15% відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним», та «гірші ріж очікував». 25,58% респондентів, якя раніше були у суді, вказують, що якість роботи суду загалом залишилась без змін. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 17,02% респондентів бажають отримати «дзвінок на стаціонарний телефон». |
|