Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ п/п
|
Зміст заходів
|
Виконавці
|
Строк виконання
|
Примітки
|
||||||||||
І. Організаційні заходи
|
||||||||||||||
1.1.
|
Провести нараду з працівниками суду по підсумках роботи суду за 2014 року.
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
|
січень
|
|
||||||||||
1.2
|
Проводити з працівниками суду навчання по вивченню нової інструкції по діло-водству в місцевих загальних судах, нового законодавства, заповненю обліково-статистичних карток у зв’язку із змінами.
|
Керівник апарату суду
Бигар М.В.
Ст.. секретар Бордун С.П.
|
один раз у місяць
(згідно окремого плану)
|
|
||||||||||
1.3
|
Проведення зборів суддів та здійснення контролю за виконанням рішень зборів
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
|
постійно
|
|
||||||||||
1.4
|
Постійне оновленя інформації на веб-сайті суду
|
Заст. керівника апарату
Іванійчук І.І.
гол. спеціаліст з комп. технологій Семотюк П.М.
|
постійно
|
|
||||||||||
1.5
|
Проводити заняття із суддями по вивченню нового законодавства,
виробничі та оперативні наради із суддями та працівниками
апарату.
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
Керівник апарату
Бигар М.В.
|
по мірі необхідності
|
|
||||||||||
1.6
|
Проводити інформування суддів про зміст рішень Європейського суду, про надходження листів з Вищого спеціалізованого суду з розгляду цивільних і кримінальних справ.
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
|
постійно
|
|
||||||||||
1.7
|
Проводити перевірки щодо виконання ЗУ «Про доступ до судових рішень»
|
Заст. керівника апарату
Іванійчук І.І.
|
щомісяця
|
|
||||||||||
1.8
|
Проводити взаємо звірки із органами УМВС, прокуратури, МНС, податкової щодо кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення, які направлені з цих установ, для розгляду.
|
Ст.. секретар суду
Бордун С.П.
|
щомісяця
|
|
||||||||||
1.9
|
Забезпечення своєчасного звернення до виконання судовихз рішень
|
Секретарі суду Ковальчук О.І., Василинюк М.В., консультант суду Шовкопляс С.М.
|
постійно
|
|
||||||||||
1.10
|
Виконання доручень Апеляційного суду Івано-Франківської області щодо узагальнення судової практики
|
Судді, помічники суддів
|
постійно
|
|
||||||||||
ІІ. Вивчення і узагальнення судової практики
|
||||||||||||||
2.1
|
Провести узагальнення судової практики розгляду кримінальних справ та справ про адміністративні правопорушення за 2014р. Аналіз обговорити з працівниками суду на нараді.
|
в.о.голови суду
Боднарук М.В.
помічник голови суду
Борген Р.В.
|
січень
|
|
||||||||||
2.2
|
Провести узагальнення судової практики розгляду цивільних справ за 2013р. Аналіз обговорити з працівниками суду на нараді.
|
суддя
Калиновський М.М.
помічник судді
Марикот Г.А.
|
лютий
|
|
||||||||||
2.3
|
Узагальнення судової практики щодо надання дозволу слідчим суддею на проведення обшуку житла чи іншого володіння особи в порядку ч.3 ст. 233 КПК.
|
суддя
Собко В.М.
помічник судді
Пустовойтова Л.Ю.
|
березень
|
|
||||||||||
2.4
|
Узагальнення судової практики винесення вироків на підставі угод про визнання винуватості та про примирення, особливості застосування положень глави 35 КПК України за 2013р.
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
консультант
Шовкопляс С.М.
|
квітень
|
|
||||||||||
2.5
|
Провести узагальнення судової практики розгляду цивільних справ про визнання особи такою, що втратила право на користування жилим приміщенням та виселення за 2014 р.
|
суддя
Бородовський С.О.
помічник судді
Слободян О.В.
|
травень
|
|
||||||||||
2.6.
|
Аналіз стану відправки SMS-повідомлень учасникам судового процесу.
|
Заступник керівника апарату Іванійчук І.І.
Головний спеціаліст з ІТ Семотюк П.М.
|
червень
|
|
||||||||||
ІІІ. Контроль за виконанням рішень, вироків, ухвал та постанов суд
|
||||||||||||||
3.1
|
Перевірити роботу канцелярії по зверненню судових рішень до виконання
|
судді
Боднарук М.В.
Собко В.М.
Заст.. керівника апарату
Іванійчук і.І.
|
до 15.02.2014р.
|
|
||||||||||
3.2
|
Звіряти виконання судових рішень, направлених для виконання в державну виконавчу службу та податкову інспекці.
|
Консультант
Шовкопляс
Ст.. секретар суду
Бордун С.П.
|
протягом півріччя
|
|
||||||||||
IV. Профілактична робота
|
||||||||||||||
4.1
|
Проведення профілактичної роботи з працівниками суду щодо запобігання корупції серед працівників відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції»
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
Керівник апарату
Бигар М.В.
Ст.. секретар Бордун С.П.
|
протягом півріччя
|
|
||||||||||
4.2
|
Обговорення з працівниками суду листів ДСА України щодо вжиття заходів та посилення контролю за неухильним виконанням Правил пропуску осіб до приміщень судів та на їх територію транспортних засобів
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
Керівник апарату
Бигар М.В.
|
протягом півріччя
|
|
||||||||||
V. Забезпечення фінансово-господарської діяльності.
|
||||||||||||||
5.1
|
Здійснення робіт з підтримання приміщень суду в належному стані
|
В.о. голови суду
Боднарук М.В.
Керівник апарату
Бигар М.В.
|
протягом півріччя
|
|
||||||||||
5.2
|
Здійснення робіт з підтримання оргтехніки суду в належному стані
|
Головний спеціаліст з комп’ютерних технологій
Семотюк П.М.
|
протягом півріччя
|
|
||||||||||
5.3
|
Ведення обліку споживання комунальних послуг судом
|
Заступник керівника апарату
Іванійчук І.І.
|
щопонеділка та направлення інформації в ТУ ДСА України в Івано-Франківській області
|
|